Business Support Medewerker

Solliciteer nu

Business support medewerker

Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een ervaren support topper die graag zijn of haar tanden zet in complexe vraagstukken.

FULL-TIME · ENSCHEDE

Wat doet Logic4?

Wij maken bedrijfssoftware voor groothandels en retailers. Niet een kleine tool of app, maar een totaalpakket dat bestaat uit een webshopplatform én bedrijfssoftware (ERP). Daarin zitten functies voor productinformatie, inkoop, voorraad, kassa, orderverwerking, facturatie, boekhouding, dashboards en meer. Een veelomvattend systeem dat voor onze klanten de volledige basis is van hun dagelijkse werkzaamheden. Hoe dit in de praktijk gaat zie je in de video op www.logic4.nl/oplossingen.

Zo ga jij jouw talenten inzetten

Bij ons is iedereen verantwoordelijk voor klantgeluk. Maar jij nog iets meer dan de rest! Jouw dag bestaat voor een groot deel uit klanten helpen met hun functionele en technische vragen over de software. Mocht je denken dat dit een simpele taak is, dan heb je het helaas mis 😉 De software heeft heel veel opties en er is lang niet altijd een standaard oplossing.

Wat voor vragen moet je dan aan denken? Dit loopt uiteen van ‘ik heb een extra gebruikersaccount nodig’ tot ‘hoe moet ik de btw verhoging van 6 naar 9% doorvoeren’ en van ‘hoe moet ik een CMS item aanmaken in de webshop’ tot ‘help, ineens zijn alle prijzen van mijn artikelen weg’.

Je luistert goed naar het verhaal van de klant en achterhaalt wat de vraag achter de vraag is. Soms kun je direct antwoord geven en soms is er meer uitleg nodig van bijvoorbeeld een ontwikkelaar. Je gebruikt Zendesk, telefoon en TeamViewer om de klant zo goed mogelijk te helpen. Wat de uitkomst ook is, jij houdt de touwtjes in handen. Je zorgt dat zowel de klant als de interne betrokkenen op de hoogte blijven van wat er speelt.

Maar natuurlijk is dat niet alles! Jij levert ook een belangrijke bijdrage aan het verder ontwikkelen van de afdeling. Je werkt aan de uitbreiding van onze help site, test nieuwe functies en denkt mee over hoe we processen kunnen verbeteren.

Hoe ziet het team eruit?

Het team waar je in terechtkomt bestaat uit 3 andere servicedesk toppers. Daarnaast werk je nauw samen met 4 consultants die implementaties begeleiden en training geven op locatie. Bij marketing, sales, development en administratie zitten nog eens 15 heren en dames. De lijntjes zijn korter dan kort en in dit team heerst de overtreffende trap van ‘een informele werksfeer’.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een uitdagende functie voor 40 uur per week
  • Prima salaris dat we samen bepalen op basis van jouw ervaring
  • Mogelijk na een proeftijd van 3 maanden al een vast contract
  • Ideale werklocatie in het centrum van Enschede
  • Zoveel koffie, Cup-a-Soup, snoep en fruit als je maar op kunt
  • Gezellige gezamenlijke lunches en vrijdagmiddagborrels
  • Ten minste 4 gave teamuitjes per jaar


Wat verwachten we van jou?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau met enkele jaren ervaring
  • Kennis van bedrijfsprocessen, -software en/of financiën
  • Ervaring in (B2B) klantondersteuning
  • Je wil klanten helpen op hoog niveau, maar niet per se ‘buiten de deur’
  • Je bent assertief, zelfstandig en hebt bakken energie


Heb jij het Logic4 DNA? Reageer dan snel! We nodigen je graag uit voor een bak koffie in onze lounge :-)


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Marcel Morsink

Manager servicedesk

Mark Schasfoort

Inhouse business consultant

Christine van Leeuwen

HR & Office manager

Dennis de Jong

Managing consultant