Coördinator Servicedesk / Customer Service

Solliciteer nu

Coördinator Servicedesk / Customer Service 

Ben jij degene die de klant vanaf het eerste moment blij maakt? En weet jij ook hoe bedrijfsprocessen ingericht zijn en kun je snel schakelen met de juiste oplossingen, kom dan ons team Klantgeluk versterken!

40 uur · ENSCHEDE

Benieuwd naar wat ga jij doen? Dat leggen wij graag even uit...

Ter versterking van ons team Klantgeluk zijn wij op zoek naar een coördinator die ons klantcontact naar een next level gaat brengen. Mede door geniale ideeën, verfrissende oplossingen en de ultieme telefoonstem weet jij dit onderdeel van ons team te optimaliseren. De klanttevredenheid verhogen is ons streven en jij hebt de ambitie om dit te realiseren. 
Ook heb jij ambitie om, in de toekomst, aansturing te geven, processen te structureren en ga jij ervoor zorgen dat er zelfs in de kroeg over 'dat ene awesome klantcontact moment' wordt nagepraat! 

Binnen onze organisatie vinden wij het belangrijk dat de interne processen goed doorlopen worden en hierdoor hebben wij een inwerktraject van ongeveer 4-6 maanden. In deze periode ga jij onze verschillende processen volledig doorlopen en uiteraard is de mogelijkheid aanwezig om dit sneller te beheersen! 
Als coördinator sta je onze klanten telefonisch en per mail te woord en weet jij precies wat er gevraagd wordt. Onze klanten werken met een alles in één oplossing en hebben veel kritische vragen die gericht zijn op de organisatie en/of proces die zo snel mogelijk beantwoord moeten worden. Jij ziet dit niet als een spannende uitdaging, maar juist als jouw verantwoordelijkheid. 

Binnen deze functie weet jij ook te schakelen met directe collega's om het antwoord zo helder als mogelijk te kunnen geven aan onze klanten. Het is van belang dat je support, advies en service geeft aan onze klanten over het gebruik van hun ERP en e-commerce software. 
Jij gaat je verder ontwikkelen als ons visitekaartje en bent het aanspreekpunt voor supportvragen van collega's, tevens signaleer je verkoopkansen voor de collega's van sales en haal je voldoening uit het gegeven dat je onze klanten naar een next level brengt!

Jij...?

  • Bent de 1e die de klant hoort, jij bent ons visitekaartje!
  • Hebt ambitie om een team op te zetten en aan te sturen
  • Hebt ten minste MBO+ of HBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur in een bedrijfskundige richting
  • Hebt verstand van bedrijfsprocessen en software, ofwel door je opleiding ofwel door werkervaring
  • Hebt zo’n 3 jaar ervaring in ICT en/of customer- /klantenservice
  • Hebt een stem waar iedereen blij van wordt
  • Bent 40 uur per week beschikbaar (overwerken? Geen probleem!)
  • Kunt goed zelfstandig werken, prioriteiten stellen en meedenken met de klant
  • Kunt anderen inspireren en faciliteren
  • Kunt foutloos Nederlands spreken en schrijven
  • Bent verantwoordelijk, assertief en stressbestendig
  • Last but not least; je bent een leuke enthousiaste collega


Waar kom jij je bed voor uit?

  • Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid in het uitvoeren van je functie
  • Een groeiende organisatie met uitdagende klanten en projecten
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en cursussen
  • Een gepassioneerd team van specialisten
  • Nespresso-koffie en koekjes
  • Een actieve personeelsvereniging die minimaal vier activiteiten per jaar organiseert
  • Perfecte ligging in het centrum van Enschede met eigen lounge/bar

Christine van Leeuwen

Office manager

Max Burgers

Software engineer

Arne Scholman

Managing consultant

Dennis de Jong

Managing consultant